Поширені питання
Чи можу я оплатити товар при отриманні?
Відправка товарів з оплатою при отриманні можлива, при умові, що покупець має позитивний рейтинг та підтверджує, що прийде на поштове відділення для огляду товару.Чи можу я повернути товар?
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
УВАГА!!!! Згідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" парфюмерно-косметичні вироби відностяться до "ПЕРЕЛІКУ товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)". Тобто дані товари належної якості, не підлягають поверненню, навіть якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин. Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" визначено, що термін "належна якість товару" - властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах, та умовам договору із споживачем.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт покупки і умови замовлення зазначеного товару.
Всі претензії щодо якості товару приймаються протягом 14 днів після отримання товару (для підтвердження Ваших слів просимо надіслати фото на Telegram або Viber).
Всі претензії щодо недостачі товару приймаються виключно в момент отримання та огляду товару на поштовому відділені. У разі отримання посилки у поштоматі, будь ласка оглядайте товар в момент отримання та одразу телефонуйте у випадку невідповідності за телефоном 0934699001. Для підтвердження Ваших слів просимо надіслати фото на наш Viber.
Обов'язково перед відправкою повернень необхідно вислати нам на пошту накладну з товаром, який Ви нам відправляєте. Продукція, яка продається сетами, приймається тільки сетами (розукомплектовані сети прийматися не будуть).
Рекомендуємо Вам дотримуватися всіх цих правил, в інших випадках, повернення товару враховуватися не буде. Переконливе прохання, при відправці повернення, повідомте нам номер декларації, за якою Ви відправили товар. А також просимо Вас акуратно і надійно укомплектовувати всю продукцію, щоб вона під час транспортування не побилася, не розсипалася і т.д. Обов'язково окремо упакуйте неякісний товар і підпишіть його.
Які є способи оплати замволення?
Ми приймаємо кілька видів оплати:
оплата готівкою у нас на офісі;
накладений платіж (тільки при умові внесення завдатку на наш розрахунковий рахунок в розмірі 10% від суми замовлення, але не меньше 150 грн);
оплата на карту-ключ до рахунку фізичної особи підприємця (це оплата на номер карти, після введення якого, Вас буде перенаправлено на спрощену форму оплати на розрахунковий рахунок);
банківський переказ на IBAN (розрахуноквий рахунок фізичної особи підприємця). Інструкція як зробити оплату на відео .
Як зробити замовлення?
Яка мінімальна сума замволення?
Мінімальна сума для формування замовлення 80 грн.